Cinci întrebări în alegerea unui salon de evenimente

 ÎNAPOI LA BLOG


Pentru că gestionăm de mulți ani un salon de evenimente, iar experiența noastră în organizarea de evenimente este substanțială, am întocmit o listă de întrebări pe care nu trebuie să le evitați. Iată cele mai importante 10 întrebări.

 

Alegerea salonului pentru evenimentul tău înseamnă, într-o primă etapă, să verifici site-ul de prezentare, imaginile cu salonul, chiar și recenziile dacă există. Dar de câte ori nu am fost păcăliți de recenzii? Cea mai bună soluție este să faci o vizită și să vezi tu cum arată totul și dacă este pe măsura așteptărilor tale. Cu cât faci acest lucru mai curând, cu atât mai ușor îți va fi să te decizi. Nu uita că poate fi dificil să găsești disponibilă o anumită dată, motiv pentru care, stabilește din timp unde se va derula evenimentul tău, pentru a nu avea surprize.

 

Prima întrebare importantă, pentru ca toate celelalte să aibă rost, este disponibilitatea datei dorite de tine. Apoi, află care este capacitatea maximă și care sunt costurile pentru a-ți stabili eficient bugetul. Dacă toate acestea sunt deja stabilite, iată cele 10 întrebări pe care le poți pierde din vedere, dar sunt la fel de importante:

 

Care este experiența echipei implicate în organizarea unor evenimente similare?

Este important ca cei care se vor ocupa de organizarea evenimentului tău să nu fie începători, întrucât poți avea neplăceri în timpul petrecerii tale, chiar și cu cele mai bune intenții. Experiența lor este foarte importantă întrucât te scapă de multe griji. Astfel, profesioniștilor le poți delega toate sarcinile care nu dorești să te preocupe deloc în seara respectivă.

 

Este necesar un avans și care este costul unei anulări?

Multe saloane solicită un avans pentru rezervarea datei dorite. În funcție de momentul anulării petrecerii, dacă acest lucru se întâmplă, există și un cost al renunțării la cele planificate. Este bine să discutați din start această opțiune.

 

Care sunt serviciile oferite de salon?

Un salon poate înseamna mai mult decât spațiul oferit, iar serviciile pot include: decorarea spațiului la cererea clientului, servicii de catering, servicii de entertainment, personal auxiliar pentru momentul petrecerii. Află care este pachetul complet și poți opta pentru all-inclusive, iar în felul acesta să nu mai pierzi timp, bani și energie, găsind pentru fiecare detaliu câte o echipă de oameni.

De asemenea, este important să afli și dacă poți apela la servicii externe. Poate ai deja un fotograf preferat, o formație sau chiar pe cineva care se ocupă de decor interior. Stabilește dacă poți veni tu cu aceste servicii și află din timp dacă există anumite restricții.

 

Există opțiunea unor degustări pentru serviciul de catering?

Multe oferte arată atrăgător din poze, dar nu trec… proba practică. Alege meniul împreună cu echipa de catering, apoi stabilește o dată pentru a degusta preparatele alese. Doar astfel te vei putea asigura de calitatea mâncării, gust și prezentare.

 

Câtă flexibilitate există în spațiul pus la dispoziție?

Există saloane care au deja anumite piese de mobilier și aranjamente care pot fi pe gustul tău… sau nu. Discută în privința decorațiunilor dorite și află ce modificări poți aduce spațiului sau dacă există anumite limitări. Totodată, este important să știi și dacă poți vedea aranjamentele finalizate cu o zi înainte de eveniment, fie chiar și seara dinainte. Poate vei dori să te asiguri că totul arată așa cum ai planificat tu și, totodată, să faci mici modificări în avans și nu chiar în ziua respectivă când vei avea alte priorități.